کمبود نیروی نظامی در ارتش آمریکا احتمالا این کشور را مجبور به بازگرداندن خدمت اجباری کند.

پایگاه اطلاع رسانی آمریکن کانزر وتیو The American Conservative در مطلبی با اشاره به کمبود نیروی نظامی در ارتش آمریکا نوشت که ایالات متحده مجبور خواهد شد تا خدمت اجباری را به ارتش بازگرداند.

به نوشته این پایگاه مقامات آمریکایی با سیاست‌های اشتباه خود همچنان این کشور را وارد درگیری‌ها در مناطق مختلف جهان می‌کنند. حمایت مالی و نظامی از اوکراین و اسرائیل باعث کاهش ذخایر نظامی آمریکا شده است. با این حال، قدرت ایالات متحده نه تنها به دلیل کمبود تجهیزات و مهمات بلکه به دلیل کمبود سرباز نیز محدود شده است. درگیری اوکراین نشان داده است که فناوری‌های نظامی هرقدر هم پیشرفته باشند باز نمی‌توانند جایگزین نیاز به سرباز شوند.

کمبود نیروی نظامی برای چندین سال متوالی در ارتش آمریکا حاکم بوده است. کارشناسان بیشتر و بیشتر در مورد نیاز به بازیابی پیش نویس صحبت می‌کنند و می‌گویند که زمان بازگشت سربازان به ارتش آمریکا فرا رسیده است؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود یک پایگاه داده در سطح این کشور راه‌اندازی شود تا افراد با مهارت‌های مناسب انتخاب شوند. در برخی از نسخه‌های قانون پیشنهاد شده است که زنان در آنجا نیز ثبت نام کنند.

سربازی اجباری در ایالات متحده بیش از ۵۰ سال پیش در طول جنگ ویتنام - در سال ۱۹۷۳ - لغو شد. امسال ارتش آمریکا به کوچکترین ارتش از زمان جنگ جهانی دوم از نظر تعداد سرباز تبدیل شده است.

مترجم: پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۷ مهر ۱۴۰۳
میخواد برند کشور فلسطین برا رژیم صهیونسیتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۷ مهر ۱۴۰۳
اصولا در امریکا بچه های درس نخوان و فقیر جذب ارتش میشوند .با قراردادهای یکساله
در مستندی دیدم که یک خانواده اسپانیایی زبان با لیسانس حسابداری در امریکا کارش گیرش نیامده بود و جذب ارتش شده بود و امریکا او را افغانستان فرستاده بودند و بخاطر اینکه پشه مالاریا او را نیش نزند .بهشون دارو داده بودند و اثرات جانبی این دارو .افسردگی و خودکشی کرده بود
شاید هم خودکشی اجباری ...خدا میداند
آخرین اخبار